Linda bewaakt het proces van marketing en communicatie en zorgt dat het gebeurt
“Binnen onze bedrijven zijn er geen mensen die alleen maar met marketingcommunicatie bezig zijn en automatisch wordt het dan een ondergeschoven kindje. Ik kende Linda vanuit Buitenstate en wist dat zij dit voor ons kon oppakken.
Als het drukker wordt binnen een bedrijf hebben mensen die marketingcommunicatie als secundaire taak hebben heel gauw de neiging om te zeggen: het is druk, het werk van alledag moet eerst gedaan worden. En dan wordt het hele marketingverhaal op de lange baan geschoven. Dat is dood in de pot en dat zie ik elke keer wéér gebeuren.
Uiteindelijk doe je marketing om je bedrijf stabieler te maken. Als je dat met een extern persoon regelt, dan merk je dat die wat kritischer kan zijn over de manier waarop jij denkt dat je in de markt staat. Iemand van buitenaf kijkt er met een frisse blik tegenaan.
Verder is de kracht van de samenwerking met Linda dat er een planning is van de activiteiten en dat deze door Linda gestructureerd wordt bewaakt. Ze komt er ook op terug als een reactie van het bedrijf uitblijft.
Ook is ze inhoudelijk goed op de hoogte van de mogelijkheden voor SEO en zet ze neuromarketing in voor het bouwen van websites.
Mijn ervaring is dat dingen soms jaren kunnen blijven liggen: een nieuwe brochure, een ander aanpak of een nieuw logo. Vaak is de intentie er wel maar komt het er niet van. Met Linda als procesbegeleider weet je dat het gebeurt”.
Johan Schep
eigenaar
Schep groep